niedziela, 26 października 2014

Troche o nas.

Witamy!

Tutaj znów Ela i Ania. W dzisiejszym poscie będziecie mogli nas trochę poznac.
Miłego czytania!


Ela:
Mam na imię Ela. Interesuje się fotografia i informatyka. Moja ulubiona
piosenkarka jest Ariana Grande. Jest naprawdę świetna. Bardzo lubię
język angielski. Jest mi on bliski, bo często bywam w Anglii. W przyszlosci
chciałabym tam zamieszkac, razem z Ania :)

Ania:
Jestem Ania. Wysoka blondynka o oczach w niezindentyfikowanym kolorze.
Chodzę do gimnazjum dwujęzycznego. Tak jak Ela kocham Anglię i chciałabym
tam wyjechać. Muzyki słucham roznej, ale moim ulubionym zespołem, a wlasciwie
zespołami, sa Arctic Monkeys i Paramore. :)

Przyjaźnimy się od 8 lat. Jesteśmy dla siebie bardzo ważne. Chodzimy do dwóch roznych
szkol, ale mimo tego nadal utrzymujemy bardzo dobry kontakt.
Naprawdę warto miec kogoś bliskiego, komu mozna się wyzalic, a on Cie zrozumie,
wypłacze się razem z Toba, lub postawi Cie na nogi. Oczywiście sa tez szczesliwe momenty
i ja z Ania doswiadczylysmy ich juz wiele, a kazda wspólna chwila jest bardzo wazna.
W naszej przyjaźni powstawały konflikty, niektóre bardziej poważne...a niektóre mniej.
Udało nam się przez nie przebrnac i teraz cieszymy się, ze mamy siebie nawzajem. 

To tyle na dzis. 
Ania i Ela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz